...

Hann aldrig uppdatera igår då jag drog ut till Gladur det första jag gjorde när jag kom hem sen så firade vi Mormor som fyllde år :)
.
Det gick hyffsat bra hos Gladur idag, dock försökte jag att göra allt utan godis idag och då var det inte lika roliga. Men det funkade. Jag hade lite Morötter men mig så han fick lite i slutet av passet.
Jag körde lite "spansk skritt" med honom, han är as duktig med vänster benen, höger är lite sisådär med ;) haha
Än så länge är allt stillaståendes :P haha
Körde även lite Yoga, men det var han absolut inte motiverad till. Dom höll på med någe på Yxtaholm så alla kor stog och råmade under tiden jag höll på med honom så han var lite orolig. Plus att spöt fortfarande är väldigt nytt för honom, ibland händer det att han blir lite stressad av att jag håller i det, då släpper jag bara ner det en stund så kör jag utan :)
Jag va lite dum och testade att hoppa upp på honom i enbart grimma och grimskaft :P haha
Det gick superbra, men kunde även ha gått hur fel som helst :P haha
Men han stannade hyfsat bra för vikten och även för handen. Skrittade kanske 10 meter sen hoppade jag av igen :)
.
.
.
När jag kom hem duschde jag snabbt sen drog vi in till mormor o morfar och firade mormor :)
Det kom även lite gäster. Vid 22 va det dax för oss att gå då vi allihopa höll på att somna vid bordet :P haha
.
Idag har jag tyo inte gjort någe alls efter skolan.  Vi va på stan en sväng och handlade, sen har jag bara suttit här och försökt plugga. Nu ska jag dra och äta sen ska jag fan plugga. Köpte t.o.m plugg godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback