Blä för skolan

Här är mitt schema:
På tisdagar har jag inte första lektionen eller den tredje så den dagen känns ju helt onödig!!
På fredagar slutar jag halv 4 på och eftersom jag är ute i Torshälla då så hinner jag inte in till stan tills 16.09 så då blir det att ta 17.20 tåget :(
Så om jag har tur kommer jag hem 5 alla dagar utan fredag då kommer jag hem 6! Kan ev bli så att jag kommer hem 6 på onsdagar också, för då slutar jag halv ute på Vilsta ridskola så då blir det att skita i och byta om och springa till bussen och har jag tur hinner jag med 16.09 tåget, man kan ju alltid hoppas!
Slutar tidigast 15.20 så kommer aldrig hinna med 15.09 tåget :(
Men men det är väl bara att leva med det ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ponnysanning.blogspot.com/2011/08/dagens-failbild_23.html#comments



är inte de där du på bilden ?

2011-08-23 @ 19:17:49
Postat av: Vilja - Sveriges största häst o kalvblogg!

sv: Det kan bland annat ge anemi, men jag tror inte att det är så farligt om man är väldigt noga med att inte ge för mycket samt att vänja in det :)

2011-08-23 @ 22:11:46
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback