Plugg plugg och åter plugg!

Tyvärr har jag absolut inte haft tid med bloggen under den senaste veckan. Har haft alldeles för fullt med massa plugg!
.
Nu har jag en sista sak som ska in i morrn, resten ska in på torsdag, så det är ganska lugnt, men lika bra att försöka hinna undan med skiten, innan vi får en massa annat. 
Hinner knappt klart med en sak innan nästa ska in, så det är bara att kämpa. Snart är det iaf lov :)
.
Kan ju berätta att jag varit ute hos Lillan idag, det gick så jävla bra!
Hade inte så mycket tid idag så jag arbetade henne från marken. Dock tror jag att det hade gått snabbare om jag hade ridit ;) haha, men det gick så jävla bra :P
.
Jag tränade på en massa saker, men la fokuset på att skicka iväg henne på en åtta runt två dunkar. Först var det ju livsfarligt att gå mellan dom helt själv. Men efter lite övertalning så gick hon emellan klockrent :)
Man märker hur känslig man är, så fort jag hamnar i fel position så stannar hon, vilket är helt rätt haha..
Jag måste verkligen få kontroll på min kropp ;)
Hon gick helt klockrent vissa stunder. Stannade upp då och då så att hon inte skulle bli snurrig ;) haha
Gjorde även lite basic grejer som att backa henne och gå framåt. Idag Backade hon tills repet va slut, hon va skit duktig :D
Har film på det, men då det är så långt ifrån perfekt det bara kan bli så lägger jag inte ut dem, det blir mer som en utvecklings grej som jag kan få tillbaka till och kolla på senare :)
I slutet så släppte jag henne för att hon skulle få springa av sig, men så fort jag smackade på henne så höll hon sig på en volt runt mig, så jag utnyttjade det och löslongerade henne :)
Hon var skit duktig, hon sprang iväg en gång men då var det bara att hämta henne sen sprang hon runt mig, kunde byta varv och så. Hon var helt underbar. När jag smackade på henne ordentliggt i galoppen ville jag att hon skulle springa över hela banan, men hon ökade på rejält och höll sig runt mig ändå, så hon nästan låg ner eftersom det gick så fort ;) haha
Har en liten film från löslongeringen i slutet ;)
Klippte ihop en liten film på både åttan och löslongeringen så ni får en liten titt iaf ;)
http://www.youtube.com/watch?v=78ucQ9tzFts
Ni kan ju ignorera min röst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback