Vinter

Ja ni, som ni märker är inte uppdatering min starka sida! ;) haha 
tycker de. Är så tråkigt utan bilder o jag glömmer alltid bort att fota, men nu har jag fotat lite åt er! ;) 
vad har jag sysslat med på senaste då? 
Jo jag har jobbat en massa o pysslat lite inför julen! 
Julklapparna till familjen är klara så nu fnular jag på klappar till mina fina vänner, men det är så svårt! Ibland bara får man värsta snilleblixten och några har jag faktiskt fått till någda riktigt bra, enligt mig själv iaf ;) kan ju inte säga för mkt! 
 
morfar och jag har även satt ihop pch pyntat ett pepparkakshus, super fint blev det! 
Idag bakade vi pepparkakor! 
Sen va det även julshow på Finntorp idag, super roligt och lyckat blev det! 
Få se om jag kan få tag på lite bilder från kvällen så jag kan dela med mig! :) 
 
någonting jättebra är att Gullan är bättre igen, hovslagaren skulle ev komma imorgon och kolla hoven för att se hur det ser ut. Hon är helt ohalt nu iaf! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer på juldagen o käkar upp huset👍❤️

2013-12-15 @ 10:23:50
URL: http://soffiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback