Oj..

Sorry för den dåliga uppdateringen!!
Jag var ju som sagt ner till Norrköping med klassen för att ta terränghjulingkort. 
Det var tre stycken skit roliga dagar med alla underbara människor :D
Vi fick ju även testa på att köra traktor och det var så jävla roligt!!!
Vill köpa en traktor nu ;) haha
Fyrhjuling  var väl också roligt att köra med inte lika :P haha
Klarade iaf provet och har redan fått hem ett tillfälligt bevis. Måste ju fixa ett kort som jag ska skicka in :)
Måste väl iväg och ta ett riktigt kort någonstans. Vet dock inte vart. Men men,
.
Jag och Becca åkte ju till Amanda i söndags för att sova hos henne :)
På måndag morgon åkte Norrköping och kom hem i onsdags. 
Va så himla trött. 
Blev ju inte direkt piggare av att min lilla kusin Valentin kom in, men det va så länge sen jag träffade honom så det gjorde absolut ingenting :P haha
Han va så himla gullig, ställde tusen frågor om allt ;) haha
Skulle dragit ut till Gladur men blev mörkt så hann inte.
.
Måste ju säga Grattis till Amanda också som kom tvåa i disktriktets ridskolemästerskap!! :D
Skit duktigt. Hon borde ha vunnit! :)


Snodde bilderna från Amandas blogg ;)
http://www.nattstad.se/amandalinnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback