Mycket

Just nu händer det välfit mycket eller egentligen lite i mitt liv?
Är det inte skola så är det någe annat, har fullt upp hela tiden.
Idag va jag ute hos Lillan, det gick skit bra idag!! :) haha orkar inte skriva utförligt.
.
Åkte ut till Gladur lite senare och jag tog en barbacka ritt runt sjön, han va så jävla underbar :D
Känner verkligen att det går framåt för varje gång med honom. En sak som jag har lärt mig på praktiken hos Lina, det är att andas!
Det är så himla viktigt på honom att jag är avslappnad hela tiden annars blir han spänd. Det räcker att jag vänder på mig för att kolla på något så ökar han takten. Han vill ha all min uppmärksamhet på honom. 
Jag måste va så avslappnad så jag nästan somnar på honom ;)
Men det är bara bra, då jag verkligen behöver släppa allt och bara ta det lugnt ibland :)
Som det ser ut nu kommer Gladur få det bäst i vinter, allt är inte bestämt än. Men åter kommer när det är klart. Vill bara hans bästa :)
.
I morgon ska jag till Nyby för att kolla på disktriktsfinalen i ridskolemästerskapet :)
Amanda ska vara med och tävla, så ska kolla på henne. Sen är det stress hem för att hinna med möte kl 16, sen blir det hem packa det sista och sedan ta tåget runt 7 till e-tuna. Där hämtar Amandas föräldrar mig och Becca. Vi sover där, eftersom vi ska till Norrköping med skolan på måndag morgon. Bussen går kl 7 från skolan. så det är skönt att slippa ta bussen kvart över 5 från Flen :P haha
Därifrån kommer vi hem på onsdag. Vi ska under tre dagar ha basmaskinkörning.
Vi ska ta körkort för fyrhjuling och testa på att köra traktor. Hoppas man klarar det bara :P
.
Så det är vad jag kommer att syssla med den närmsta tiden. Så uppdateringen kommer vara lika sålig som vanligt :P haha

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh ska ni till skogslotten? hade så jävla roligt när jag var där!

Lycka till med körkortet ;)

2011-10-10 @ 14:45:08
URL: http://josefinlindvall.devote.se
Postat av: Frida-dressageJFH

sv: ja, jag kunde tänka mig att det inte var bra med vitlök ;)

tack för att du sa det!!

2011-10-15 @ 21:29:52
URL: http://dressagejfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback