Livet...

Vet inte riktigt  vad det är med mig, men just nu känns det som att jag schemalägger allt jag gör. 
Visst det kan väl vara bra det också, men jag vill kunna vara spontan också. Men set skulle aldrig gå nu förtiden. Jag måste verkligen planera varje liten timme :/.
.
Igår var det iaf hoppning på Nyby och jag tycker att det gick riktigt bra. 
Vi fick ett stopp för att jag drev alldeles för lite en gång, men det behövde jag för att vakna :)
Jag hatar att använda spön, jag tror alltid att folk ska dömma mig om jag petar till med spöt. Det handlar egentligen om allt jag gör, tror alltid att folk ska dömma mig. jag måste lära mig att inte bry mig om vad folk tycker och tänker om mig hela tiden!
.
.
Idag ska jag ut till Lillan för att hjälpa till att byta bandage på henne.
Dem var inne och röntgade henne igår och hennes griffelben är av på två ställen och sen har det fått en spricka också. Så hon ska opereras på måndag :/
Stackars liten. Hoppas dem inte stöter på någe problem iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback