...

Kan ju inte säga att det händer så mycket just nu ;) haha
Va ut till Lillan igår med Mickis och veterinärer var ute i måndags.
Hon har troligtvis fått toppen på griffelbenet avsparkat. Hon ska in till röntgen på fredag. 
Vi bytte hennes banbage och Mickis gav henne pencillin.
.
Idag hade jag special idrott. Jag red en ponny som heter Marla. Tycker att hon va riktigt rolig när hon väl slappnade av. I början ville hon gärna gå som en pil med mulen rakt fram. 
Men efter en stund så gick hon hyffsat bra tycker jag :)
Dock va det en liten bitch ;) haha så fort man la till skänkeln eller sa åt henne så slickade hon öronen bakåt. Och en gång när jag inte var stabil i sätet så kickade hon till ganska rejält när jag la till spöt, haha trodde jag skulle flyga :P
.
Skol fotona har även kommit ;) haha
Kan dela med mig av några :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback