Dålig uppdatering!

Känner att jag inte har haft varken tid eller ork att blogga. 
Det har varit ganska lugnt i skolan iaf, men jag har varit mycket ut till Lillan.
Hon opererades ju i måndags och nu står hon på boxvila :(
.
Men nu är det entligen lov och jag är fullbokad precis som vanligt :)
Det börjar med en filmkväll på Finntorp ikväll
Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och på möte på eftermiddagen och sen ev ut till Lillan på kvällen :)
Måndag åker jag och Mickis till Vreta
Tisdag ska jag nog till Lina, sen kanske fest på kvällen men just nu verkar det som att jag skippar det, vet itne riktigt ;)
Onsdag ska jag till Lina om jag inte festar, så får se :P
Torsdag hem till Becca Ö och rida Western!!! :D 
Sen sova hos Amanda.
Fredag ska jag Amanda och Becca stå på någon mässa i munktellarenan., Hade någe med hästar att göra iaf ;)
Lördag ska jag jobba
Söndag vet jag inget än :)
.
Och jag ska även hinna med att plugga och helst göra klart tre saker undet lovet också ;)
En sak måste jag bli klar med men skulle va skönt att va klar med allt :P haha
.
Så det är min närmsta vecka :P
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback